مشكلی برای تامین نقدینگی در بخش كشاورزی استان وجود ندارد
نوشته شده توسط : chudae

وحید جلال زاده روز دوشنبه در همایش تجلیل از كشاورزان نمونه كشوری و استانی آذربایجان غربی افزود: امسال آمادگی پرداخت 260 میلیارد تومان از اعتبارات سال 90 برای هزینه در بخش كشاورزی استان را داریم.

وی اظهار كرد: توجه ویژه رییس جمهوری به این بخش در سال جاری موجب شده است تا راه اعطای امكانات و اعتبارات و ارتقای سطح تولید در استان رو به بهبود و افزایش برود.

جلال زاده افزود: با بهره گیری از فرصت ایجاد شده و امكانات و اعتبارات موجود در این بخش مدیران می توانند در استان گامهای مهم و موثری در راستای ارتقا تولیدات ملی بردارند.

وی اظهار كرد: آذربایجان غربی از استانهای دارای پتانسیلهای ویژه در بخش كشاورزی است به گونه ای كه این حوزه قابلیت تبدیل كردن استان به قطب و حوزه برتر كشاورزی كشور را دارد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش تعامل كشاورزان با مسئولان و كارشناسان در این بخش می تواند كمك موثری برای افزایش عایدات استان از این حوزه داشته باشد.

وی اظهار كرد: كشاورزی در كشور مدلی برتر و موفق از فعالیت بخش خصوصی است كه با وجود مولفه های خوب آب، خاك و هوای مساعد می توان ظرفیت و بازده آن را در استان گسترش داد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: ترویج و آموزش در این بخش جزو اصول مهم و اساسی است كه در تمام دنیا به آن پرداخته می شود.

جلال زاده افزود: توجه به كیفی سازی و بروز رسانی از مولفه هاییمی باشد كه در این حوزه نیازمند توجه ویژه سازمان جهاد كشاورزی استان است.

در ادامه این همایش از بهره برداران نمونه بخش كشاورزی آذربایجان غربی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

همایش یك روزه تجلیل از بهره برداران نمونه جهاد كشاورزی استان در سالن شماره 2 جهاد كشاورزی آذربایجان غربی با حضور مسئولان استان و بهره برداران برگزار شد.

7125/581/ 1645





:: برچسب‌ها: توکیو , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: